wtorek, 14 sierpnia 2012

Gdańsk i Sopot

Udało mi się wyjechać nad polskie morze w tym roku i zabrałam tylko DJa.
Zaprosiła mnie moja przyjaciółka se studiów. Spedziłam bardzo miłe kilka dni nad Morzem Bałtyckim a w zasadzie nad Zatoka Gdańską.
W pobliżu jej domu obserwował nas bocian, który zupełnie nie przejmował się obecnością ludzi i psów.

Wycieczka wiązała się z z Międzynarodową Wystawa w Sopocie oraz 2-dniowymisopockimi zawodami agility.

Już w piatek wybrałam się na spacer plażą. Na morzu był sztorm i bardzo wiało ale powietrze i woda miały idealną temperaturę

DJ próbował słonej wody choć najbardziej był zachwycony tym, ze sama mu wlewa się do pyska :)

DJ był zachwycony ilością wody i bardzo mu odpowiadał spacer po plaży.
A kąpiel przed wystawą w słonej wodzie i piasku była lepsza niż kapiel w najlepszym szamponie :)
I tak "wyprany" DJ poszedł następnego dnia na wystawę :)

Na początek ocena na ringu 
Sędzia Pani Manola Pogesi z Włoch, 12 Cardiganów
DJ (COOL ADVENTURE z Domu Polanki) - kl. pośrednia, oc. doskonała, 1 lokata, CWC, CACIB, Zwycięzca (Best Male), BOB !!!




Na wystawie w klasie młodzieży suczek wystepołała półsiostra DJ i wnuczka Bernika
GRAPPA (RE-KONTRA DELLBENQ Gaucho)
zwycięzyła w klasie młodzieży  

Zdjęcia z wystawy Grzegorz Kotowski - dziękuję

Ale to nie wszystko tego dnia 
DJ do Sopotu przyjechał wystartować po raz pierwszy w oficjalnych zawodach agility.
Zawody rangi PPA zorganizowane przez Klub BAT Sopot

DJ startował w klasie S0, sedzia Allan Peter Hansen (DK)

11.08.2012 - 13 drużyn
J0 I - 6 miejsce (bezbłednie), J0 II - 5 place (bezbłednie), A0 - 4 place (1 odmowa) - wszystko w normie czasu
generalna klasyfikacja - oc. doskonała, 4 place !!!

12.08.2012 - 10 drużyn
J0 I - 5 place (bezbłednie), J0 II - 6 place (bezbłednie), A0 - 3 place (bezbłednie) -wszystko w normie czasu
generalna klasyfikacja - oc. doskonała 3 place !!!

Kilka zdjęć DJa w albumie
Alicji Matejuk