czwartek, 2 kwietnia 2015

MWPR Katowice

Tej wystawy nie można było opuścić, na ringu Corgi sędziował Pan Frank Kane z Wielkiej Brytanii.
Jakie było moje zaskoczenie, kiedy na ringu pojawiły się 1 rudy piesek a poza tym tylko marmurki i trikolory. A gdzie pręgusy !!! - :) moje zostały w domach :)

Największą niespodziankę sprawiła nam MELA, która dopiero w lutym dołączyła naszej hodowli. 

MALAGA z Jurajskiego Zamku 
w klasie otwartej otrzymała ocenę doskonałą, 1 lokatę, CWC, wygrała o CACIBa z championką a na koniec sędzia przyznał jej BOB !!!
To ogromny sukces. MELI handlerką na ringu była Magda Janiec (jej hodowczyni) a wspaniale przygotowała ją Bożenka Czempas-Chowaniec, u której Mela mieszka.

Wspaniale wypadł MERLIN, który pięknie się zaprezentował i w klasie pośredniej pokonał rywala, również marmurkowego ;)
EL DORADO Gaucho
klasa pośrednia, ocena doskonała, 1 lokata, CWC

Bardzo dumna jestem z DJa
COOL ADVENTURE z Domu Polanki (FCI)
klasa championów, ocena doskonała, 1 lokata, CWC, CACIB, Best Male 
wynik DJa mnie nie zaskoczył, jednak najbardziej dumna jestem z jego synów:
Merlina, który wygrał swoją klasę
oraz
MARCYSIA (CLIPPER Złote Psiaki) - który w klasie otwartej otrzymał ocenę doskonałą, 1 lokatę, CWC i przeją po tacie CACIBa (resCACIB) - gratulacje dla hodowców i włąścicieli

Wspaniale pokazał się też rudy synek BERNIKA 
EMPIRE OF THE SUN Dummles - w klasie szczeniąt otrzymał ocenę wybitnie obiecującą, 1 lokatę i tytuł BOB Puppy !!! - gratulacje dla hodowców i właścicieli

Na ringu wystawiałam też śliczną suczkę MATTEA Gaucho, która w klasie otwartej uzyskała ocenę doskonałą, 2 lokatę i resCACIB.

niestety nie mam zdjęć z tej wystawy :(