środa, 18 lipca 2012

Sukcesy w agility

W niedzielę DJ i KULKA pojechali na swoje pierwsze zawody agility.
były to nieoficjalne zawody

EVENT AGILITY DECATHLON, Gliwice 15.07.2012

Na tych zawodach, oprócz moich Cardiganów, pojawił się Miroslav Macicek z Czech z CALONKĄ (CALON LAN Lucky Veles), tak wię w sumie w klasie S0 pokazały sie 3 Cardigany.
Niespodziewałam się sukcesu DJa, bo zaszybki to on nie jest, ale jak widać ważna jest też dokładność.
Niewątpliwie to były udane zawody dla naszej rasy.

W klasyfilacji ogólnej Small Agility 0 + Jumping 0

I miejsce - DJ (COOL ADVENTURE z Domu Polanki FCI), przewodnik JA
III miejsce - CALONKA (CALON LAN Lucky Veles), przewodnik Miroslav Macicek z Czech
IV miejsce - KULKA (COOL"N FOOL FOR FILOFANY Gaucho), przewodnik JA

W konkurencji Small - Jumping 0

I miejsce - CALONKA (CALON LAN Lucky Veles), przewodnik Miroslav Macicek z Czech
II miejsce - DJ (COOL ADVENTURE z Domu Polanki FCI), przewodnik JA
III miejsce - KULKA (COOL"N FOOL FOR FILOFANY Gaucho), przewodnik JA

Kilka zdjęć z zawodów zrobionych przez Mirka i jego żonę
można je zobaczyć w albumie Mirka na FB


Fantastyczna atmosfera i prawie wszyscy członkowie Klubu Agility DeLuks wystartowali ze swoimi psami.
Jak to mówią: pierwsze hopki za płoty :)