czwartek, 6 września 2012

X Klubowa Wystawa Welsh Corgi, Pruszków 01.09.2012

Po raz pierwszy pojechałam na Polską Wystawe Klubową Welsh Corgi.
Zabrałam tylko 3 psy: Kulkę, DJa i JJa.

sędzia Carrie Russell-Smith (GB)
Moje psy znakomicie się spisały.

DJ (COOL ADVENTURE z Domu Polanki FCI) - kl.pośrednia, oc. doskonała, 2 lokata (2/6); jedyny pies z polskiej hodowli na lokacie w tej klasie !!!
fot. Aneta Pietrzak


KULKA (COOL'N FOOL FOR FILOFANY Gaucho) - kl.championów, oc. dosk., 1 lokata (1/7) !!!, CWC; bzrdzo sie cieszę z sukcesu KULKI, 7 wspaniałych championek ale KULKA miała swój dzień, wspaniale się prezentowała.

KULKA i DJ dali mi też wiele radości wygrywając konkurencje Najlepsza Para !!!

KULKA reprezentowała też w konkurencji Najlepsza Hodowla - hodowlę "GAUCHO", która wygrała tę konkurencje !!! 

Z wystepów Kulki i DJ postaram się dać filmy w najblizszym czasie. Dziś jednak chcę zaprezentować JJa, czyli synka JENNY i BERNIKA o imieniu JAMES BOND  Domu Polanki FCI.
JJ mieszka razem ze swoją mamą JENNY i labradorem SATISEM w Oławie wraz z moimi przyjaciółmi.
Wspaniale zapowiadajacy się młody piesek pozostał w hodowli, mam nadzieję, że nadal będzie się tak wspaniale rozwijał. 
JJek był pierwszy raz na wystawie. Ma dopiero 5 miesięcy. Był trochę zdezorientowany taką ilością ludzi i psów ale znakomicie sobie poradził.
JJ (JAMES BOND z Domu Polanki FCI) - kl. baby, oc. wybitnie obiecująca, 2 lokata (2/3)

fot. Aneta Pietrzak

a oto kilka filmów z wystepu JJa.

Bardzo dziękuję Iwonie i Krzysiowi za towarztstwo w podróży, mam nadzieję, że się nie nudzili zbytnio na wystawie.
Dziękuję za miłe spotkanie w gronie przyjaciół i miłośników Corgi !